კრიტერიუმი
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე ხსნის
დაცული
ტერიტორიების
მნიშვნელობას
|
ვერ ხსნის დაცულ
ტერიტორიის
არსს
|
დამაკმაყოფილებლ ად ხსნის
დაცულ
ტერიტორიას
|
საშ უალოდ ხსნის დაცული
ტერიტორიის
მნიშვნელობას
|
დამოუკიდებლად
ახასიათებს
დაცული
ტერიტორიას
|
გაიგო საქართველოს
დაცული
ტერიტორიები
|
ვერ იხსენებს
საქართველოს
დაცულ
ტერიტორიებს
|
დახმარებით
იხსენებს საქ-ს
დაცულ
ტერიტორიებს
|
დამმოუკიდებლად თვლის, მაგრამ უშვებს მცირე შ ეცდომებს
საქ-ს დაცული
ტერიტ.ჩამოთლაში
|
კარგად იცის
საქ-ს დაცული
ტერიტორიები და
მათი მდებარეობა
|
მოსწავლე ხსნის დაცული
ტერიტორიებზე ცოცხალი და არაცოცხალ
სახეობების დაცვის თავისებურებებს
|
არ შეუძლია
რაიმეს თქმა
დაცული
ტერიტორიების
მუშაობაზე
|
მეტ -ნაკლაბად
შეუძლია დაცული
ტერიტორიების
მუშაობის
შეფასება
|
საშუალოდ შეუძლია ახსნას
დაცული
ტერიტორიაზე
ცოცხალ და არაცოცხალი
სახეობების
დაცვის ღონისძიებებზე
|
კარგად ხსნის
დაცული
ტერიტორიების
მუშაობას
ცოცხალი და არაცოცხალი
სახეობების
დაცვის
ღონისძიებებზე
|
Tuesday, 23 June 2015
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
გამარჯობა
ReplyDelete