Tuesday, 23 June 2015

შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლე ხსნის
დაცული
ტერიტორიების
მნიშვნელობას
ვერ ხსნის დაცულ
ტერიტორიის
არსს
დამაკმაყოფილებლ ად ხსნის
დაცულ
ტერიტორიას
საშ უალოდ ხსნის დაცული
ტერიტორიის
მნიშვნელობას

დამოუკიდებლად
ახასიათებს
დაცული
ტერიტორიას
გაიგო საქართველოს
დაცული
ტერიტორიები
ვერ იხსენებს
საქართველოს
დაცულ
ტერიტორიებს
დახმარებით
იხსენებს საქ-ს
დაცულ
ტერიტორიებს
დამმოუკიდებლად თვლის, მაგრამ უშვებს მცირე შ ეცდომებს
საქ-ს დაცული
ტერიტ.ჩამოთლაში
კარგად იცის
საქ-ს დაცული
ტერიტორიები და
მათი მდებარეობა
მოსწავლე  ხსნის დაცული
ტერიტორიებზე   ცოცხალი და არაცოცხალ
სახეობების დაცვის  თავისებურებებს
არ შეუძლია
რაიმეს თქმა
დაცული
ტერიტორიების
მუშაობაზე
მეტ -ნაკლაბად
შეუძლია დაცული
ტერიტორიების
მუშაობის
შეფასება
საშუალოდ შეუძლია ახსნას
დაცული
ტერიტორიაზე
ცოცხალ და არაცოცხალი
სახეობების
დაცვის ღონისძიებებზე
კარგად ხსნის
დაცული
ტერიტორიების
მუშაობას
ცოცხალი და არაცოცხალი
სახეობების
დაცვის
ღონისძიებებზე


1 comment: