პროექტები

აa
პროექტის
სახელწოდება
 მდინარე ქვაბლიანის აუზი
პროექტის
მთავარი იდეა
მოსწავლეებისათვის საკუთარი რაიონის უკეთ გაცნობა
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
მშობლიური მხარის ჰიდროქსელის გაცნობა მიიღოს
მონაწილეობა კვლევა -ძიებაში. განუვითარდეს
როგორც ინდივიდუალური ასევე კოლექტიური
დამოუკიდებელი მუშაობისა დაკვლევის უნარები .
როგორ შეიძლება მისი სამეურნეო. მიზნით  გამოყენება.
 უშუალოდ ნანახი მოსწავლისათვის უფრო
ადვილად დასამახსოვრებელი იქნება.
პროექტის მიზნები
მშობიური მხარის მდინარეთა ქსელის შესწავლა მისი
სამეურნეო გამოყენების თვალსაზრისით.
 მდინარე ქვაბლიანის აუზში რელიეფის ზედაპირის ფორმებს, მის აგებულებას, ქანების სიმტკიცეს.

მოსწავლეთა ასაკი
14-15 წლის

მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
 სხვადასხვა სახის ჭრილებისა და სქემების
დახაზვა და ადგილის სქემატური რუკის შექმნა.
ჩანაწერთა დღიური.. შექმნან ფოტო მასალა. პრეზენტაცია


პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
წიგნი, რვეული, წამზომი, კალამი, კომპასი.ფოტო აპარატი.

პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
აქტივობა1.  მოსწავლეებს ვყოფ 3 ჯგუფად.
აქტივობა 2. პირველი ჯგუფი მოახდენს სანაპირო ზოლის დათვალიერება - შესწავლა, მეორე ჯგუფი - შეისწავლოს სანაპიროს ზოლში  ცოცხალი სამყარო, მესამე ჯგუფი - მდინარის სიჩქარის განსაზღვრა.
აქტივობა 3.თითოეული ჯგუფი მოიძებს დავალებულ მასალას, მოახდენს ჩანაწერთა წარმოებას და ფოტო გადაღებას
აქტივობა 4. მოძიებული მასალის საფუძველზე თითოეული ჯგუფი შექმნის  პრეზენტაციას.
აქტივობა 5. ჯგუფები ერთობლივად შექმნიან ხვადასხვა სახის ჭრილებისა და სქემები  სქემატური რუკას.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
 ისტ-ი, ფიზიკა.
პროექტის ხელმძთღვანელი
 ივანე ბათმანაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
 ivane.batmanashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
 http://ivanebatmanashvili.blogspot.com/




შეფასების  რუბრიკა

კრიტერიუმი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი              
საპრეზენტაციო
მასალის
სრულყოფა
საპრეზენტაციო
მასალა
არასრულყოფილია
საპრეზანტაციო
მასალა
ნაწილობრივ
სრულყოფილია
საპრეზენტაციო მასალა
სრულყოფილია
იცავს დროის
ლიმიტს
ვერ იცავს დროის
ლიმიტს


ნაწილობრივ
იცავს დროის
ლიმიტს
იცავს დროის
ლიმიტს
კონტაქტი
აუდიტორიასთან
ვერ ახერხებს
კონტაქტს აუდიტორიასთან
ნაწილობრივ
ახარხებს
კონტაქტს
აუდიტორიასთან
სრულიად
ახერხებს
კონტაქტს
აუდიტორიასთან
გასაგებ ენაზე და
თანმიმდევრულად წარმოაჩენს
საპრეზენტაციო
მასალას
ვერ ახერხებს
გასაგებ ენაზე და
თანმიმდევრულად
წარმოაჩინოს
საპრეზენტაციო მასალა
ნაწილობრივ
ახერხებს 
გასაგებ ენაზე და
თანმიმდევრულად
წარმოაჩინოს
საპრეზენტაციო
მასალა
სრულყოფილად
ახერხებს
გასაგებ ენაზე და
თანმიმდევრულად წარმოაჩინოს
საპრეზენტაციო
მასალა





No comments:

Post a Comment